hoofdsponsor

Café-wegrestaurant Twijzel

Als hoofdsponsor is Café-wegrestaurant Twijzel nauw verbonden aan onze club

CLUB VAN 50

De Club Van 50 is een groep mensen die op vrijwillige basis onze vereniging een warm hart toedragen in de vorm van 50 euro per jaar. Naast je naam op het kantinebord en onze grote dankbaarheid, word je als lid eens per jaar uitgenodigd voor een gezellige bijeenkomst. Ook heb je de mogelijkheid om mee te beslissen over de bestemming van de opbrengst!

Overtuigd, nog vragen of suggesties voor de bestemming van de opbrengst? Neem contact op met de sponsorcommissie door te mailen naar sc@kvolympia.nl

Draag k.v. Olympia een warm hart toe

Veel bedrijven en instellingen uit Twijzel en wijde omgeving dragen Olympia al jarenlang een warm hart toe. Om dit te onderstrepen zijn ze als sponsor aan Olympia verbonden. Samen met de supporters en vrijwilligers vormen sponsoren de ruggengraat van de club. Zij maken het mogelijk dat de club haar sportieve doelstellingen kan halen. Wellicht wilt u zelf ervaren of uw bedrijf bij Olympia past. Wij nodigen u graag uit voor een gesprek. Schroom niet om een afspraak te maken of om te bellen voor nadere informatie.

Voor informatie over de sponsorcommissie kunt u contact opnemen met Baukje Dijkstra. U kunt ons ook via het volgende e-mailadres bereiken: sc@kvolympia.nl.

Trainingspakkensponsor

Automobielbedrijf Boelens is sponsor van onze trainingspakken

Trainingspakkensponsor

Hoekstra Snackservice te Buitenpost is sponsor van onze trainingspakken

Wie sponsoren de Olympiaanse shirts?

logo shell

Shell Twijzel

logo schildersbedrijf Hiemstra

Schildersbedrijf Hiemstra

Balanssport G. De Haan

hoofdsponsor

Wegrestaurant Twijzel

En er zijn er nog veel meer…

Sporttassensponsor

De sporttassen hebben wij te danken aan Hoekstra Snackservice Buitenpost

Zoals u ziet hebben wij vele sponsormogelijkheden. Zo ook verschillende pakketten. Aarzel niet om hier meer informatie over te vragen. We vinden dan vast een manier van samenwerken die bij uw bedrijf en uw portemonnee past!

Basispakket

Horecagroothandelbedrijf Bijvri sponsort Olympia met het basispakket